Spóroljon magának időt, pénzt és energiát - Vásároljon online gyorsan és könnyedén
Nagy hatásfokú professzionális higiéniai és prémium gasztro kényelmi termékek, akár otthoni használatra is!

Szállítási feltételek


1. A
bestáruház nem rendelkezik saját átvételi ponttal, ezért a megrendelések személyes átvételére nincs lehetőség. A megrendelt terméket kizárólag futárszolgálattal történő kiszállítással tudja Megrendelő átvenni.

2. A
bestáruház rögzíti, hogy a megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.; cégjegyzékszám: 01-10-042463; adószám: 10901232-2-44; a továbbiakban „MPL futár”) logisztikai partnerén keresztül végzi.

3. A raktáron lévő terméket a Megrendelő által megadott címre szállíttatjuk ki a rendelést követő 1-4 munkanapon belül.

4.  Az MPL a kiszállítást hétfőtől - péntekig 8-17 óra között végzi, két egymást követő munkanap. Amennyiben mindkét kézbesítés sikertelen, úgy a küldeményt a postán lehet az 5 munkanapos őrzési időn belül átvenni. Az 5 munkanapos őrzési idő lejárta után a küldemény visszaszállításra kerül a
bestáruház telephelyére.

5.  Szállítási díjak:

A 40.000 Ft-ot elérő, de a 40 kg meg nem haladó, megrendelések vonatkozásában a kiszállítás 
INGYENES.

A 39.999 Ft-ig és 40 kg-ot meg nem haladó rendelések esetében a szállítási díjak az alábbiak:


A 40 kg össztömeget  meghaladó megrendelések esetében egyedi szállítási díj kerül megállapításra, melyről külön értesítést küldünk (info@bestaruhaz.hu).     


6. Megrendelő felel az általa megadott szállítási cím valós tartalmáért. Megrendelő köteles olyan szállítási címet megjelölni, ahol az adott időben a megadott címen tartózkodik tekintettel arra, hogy a megrendelés kiszállítását a kiszállító két alkalommal próbálja meg. Amennyiben a kiszállítás időpontjában a Megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, úgy az MPL Futár további 5 napig őrzi az általa megadott helyen, ahol Megrendelő a megrendelést személyesen átveheti.

7. A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt bizonylat szolgál, valamint a futár által készített fotódokumentáció abban az esetben, amennyiben a csomaghoz kapcsolódó szállítólevél aláírását a Megrendelő a csomag átvétele ellenére megtagadta.

8.  Amennyiben a
bestáruház-nál a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a bestáruháza Megrendelővel elektronikus úton vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt.
9. A feladott küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését vagy megsemmisülését a kézbesítéskor az MPL Futárnál a kézbesítő okiraton azonnal jelezni kell. Ennek elmulasztása Megrendelő részére jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal az MPL Futár felé jogvesztő határidőn belül – a kézbesítési naptól számított 3 munkanapon belül – a kárt jelezni kell.

10. Megrendelő, ha az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a bestáruház díjmentesen biztosítja.

11.  Az MPL Futár szállítási feltételeiről bővebben a https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag honlapon tájékozódhat.

12. Megrendelő megrendelését https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal felületen nyomon tudja követni az MPL által emailen küldött küldeményazonosító használatával (pl. PB00012345678).

13. A Megrendelő által leadott megrendelést kizárólag 18 éven felüli személy jogosult a kiszállítási címként megadott helyszínen átvenni.