Érvényes: 2020. szeptember 30.-tól visszavonásig.
A www.bestaruhaz.hu üzemeltetőjének és az Érintett által vásárolt termékek eladója a BEST
HORMET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság jogszabályok
által meghatározott adatai:
Cégnév: BEST HORMET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
Székhely: 1151 Budapest, Pozsony u. 53. / Személyes ügyfélfogadásra
nincs lehetőség.
Adószám: 26308944-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-323334
E-mail: info@bestaruhaz.hu
Telefonszám: +36 20 553
6190
Webshop: www.bestaruhaz.hu
Cégjegyzéket vezető törvényszék: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; székhely: 1055 Budapest Markó u. 27; tel:
+36/1-354-6000
Számlavezető Bank: Raiffeisen Bank Zrt.
Bankszámlaszám: HU53-12010453-01637518-00100000
Tárhelyszolgáltató neve: Shopmasters-Informatika Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2200 Monor, Ady Endre u. 24.
Tárhelyszolgáltató elérhetősége: tarhely (kukac) shopmasters.hu, +36 30 414
7763
A panaszkezelés helye megegyezik az eladási hellyel és az egyéb, fent megadott
elérhetőségekkel.
A webáruházat üzemeltető, termékértékesítő (a továbbiakban „BEST HORMET”).
I. A SZERZŐDÉS LÉNYEGES
TULAJDONSÁGAI
Az általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) a BEST HORMET és a
vele szerződéses kapcsolatba lépő fogyasztók (a továbbiakban „Megrendelő”)
között létrejövő szerződésből eredő jogok és kötelezettségeket tartalmazza (a
BEST HORMET és a Megrendelő a továbbiakban „Felek”).
Az ÁSZF hatálya minden olyan jogügyletre kiterjed, amely a BEST HORMET által
üzemeltetett www.bestaruhaz.hu webáruház (a továbbiakban „Webáruház”) felületén kötött tranzakció
eredményeképpen jön létre a Felek között.
Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország
területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja
magát, és/vagy e felületen keresztül árut vásárol a továbbiakban „Megrendelő”.
Az ÁSZF és annak minden módosítása BEST HORMET által a Webáruház honlapján nyilvánosságra
hozatalától hatályos és annak BEST HORMET általi visszavonásáig, illetve az
ÁSZF következő módosításáig érvényes. A hatályos ÁSZF folyamatosan elérhető és
letölthetők a weboldalról: www.bestaruhaz.hu.
Az ÁSZF a Megrendelő és BEST HORMET között létrejövő
egyedi szerződés részévé válik. A szerződés a Megrendelő a Webáruház rendszerén
keresztül leadott megrendelése elküldésével (ajánlat) és annak a BEST HORMET
általi visszaigazoló e-mailjével (ajánlat elfogadása) lép életbe.
A Webáruházon keresztül megkötött, a BEST HORMET ÁSZF szerint létrejött
elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem
kerül iktatásra a BEST HORMET-nél, ennek megfelelően a későbbiekben papír
alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma. A Megrendelőnek küldött
elektronikus visszaigazoló leveleinkből azonban rekonstruálható. A szerződés
nyelve a magyar.
A BEST HORMET fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös
tekintettel a www.bestaruhaz.hu domain nevére, az ehhez tartozó al-domainekre, a BEST HORMET által foglalt
minden más domain névre, annak aloldalakra, valamint az internetes
reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a BEST HORMET
adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére
(hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a BEST HORMET
külön írásos engedélyt ad.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele
nélkül tilos a BEST HORMET által rendelkezésre bocsátott felület, illetve
keresőmotorok megkerülésével a BEST HORMET adatbázisát módosítani, lemásolni,
abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket, valamint jelen ÁSZF értelmezésére
a magyar jog az irányadó, különös tekintettel
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”);
- az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
- a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.
évi CXII. törvény;
- az Európai Parlament és Tanács 2016/679 sz, rendelet (GDPR rendelet);
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra
vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül
is irányadók.
II. A SZERZŐDŐ FELEK
Az ÁSZF szerinti jogviszony annak a Megrendelő általi elfogadásával jön létre
az alábbiakban megjelölt Felek között, határozatlan időtartamra a BEST HORMET
és a Megrendelő között.
A Megrendelőnek lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni a Webáruházban,
azonban a regisztráció elvégzése megkönnyíti a későbbi vásárlásokat, mert így a
regisztráció után már csak be kell jelentkeznie, hiszen a Webáruház megjegyzi
az adatait.
III. A SZERZŐDÉS TÁRGYA
A BEST HORMET és a Megrendelő közötti szerződés tárgyát a Webáruházban
megtalálható, eladásra kínált termékek képezik.
A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék
vásárlási felülete tartalmazza a tájékoztatást.
IV. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK A
MEGRENDELÉSRŐL
A Webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek és bruttó fogyasztói árak
(tartalmazzák a törvényileg előírt általános forgalmi adót), melyek nem
tartalmazzák a szállítási költséget és az utánvétel költségét, melyek minden
esetben a Megrendelőt terhelik.
A BEST HORMET részletesen feltünteti a termék nevét, nettó árát és egyes
termékek egységárát is, súlyát, elérhetőségét, a termékekről fotót, videót
jelenít meg, stb.
Minimális rendelési érték 6.500,- Ft (szállítási díj nélkül).
A termékekhez tartozó leírások, jellemzők nagyobb részét a gyártók bocsátották
rendelkezésre, annak valóságtartalmáért, pontatlanságáért a BEST HORMET
felelősséget nem vállal.
A Webáruházban elektronikusan tett megrendelések a BEST HORMET-hez érkeznek,
aki ezeket elektronikus úton 1 órán belül igazolja vissza és a szükséges
rendeléssel kapcsolatos információkat elektronikus úton megküldi a Megrendelő
részére.
A rendelés leadása előtt a Megrendelőnek lehetősége van adatainak módosítására.
A Megrendelő a rendelés elküldésével automatikusan
elfogadja a BEST HORMET ÁSZF-ét.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a BEST HORMET teljes körűen
tájékoztatja a Megrendelőt az akciókról és annak pontos időtartamáról.
Amennyiben a BEST HORMET minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház
felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert,
általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg
rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a BEST HORMET
nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron
történő szállítást, amelynek ismeretében az Megrendelő elállhat vásárlási
szándékától.
Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és
feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie
szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján
a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön
létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben,
azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező
nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött
szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a
hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
A BEST HORMET fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni
vagy egészének visszautasítására. Ebben az esetben a BEST HORMET haladéktalanul
értesíti a Megrendelőt.
A BEST HORMET nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből,
a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy
magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó
károkért.
V. WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
Rendelés leadása
Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a Webshopba vagy akár
regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
Megrendelő a megvásárolni kiválasztott termék, termékek darabszámát beállítja
és a kosárba helyezi. A Webáruház visszajelzi, hogy a termék bekerült a
kosarába.
Megrendelő vásárlás közben meg szeretné nézni kosara tartalmát, úgy a „Kosaram”
logóra kattintva teheti azt meg. Ekkor láthatja a tételes megrendelését a
fizetendő összeggel.
Ebben a szakaszban még adott a Megrendelő számára a lehetőség, hogy a
megrendelni kívánt termékein változtathasson (törölni, újabb terméket
hozzáadni, mennyiségen változtatni).
Megrendelő nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni
kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” jelölőnégyzetre kattintva törölheti a
kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését a „frissítés/kosár frissítése” ikonra
kattintva tudja beállítani.
Megrendelő rendelkezik kedvezményre jogosító kuponkóddal, azt a „kosár”
menüpont alatt a „Kuponkód” mezőbe tudja beírni, majd a „Kupon beváltása”
gombra kattintva érvényesíteni.
Megrendelő a megrendelésével kapcsolatban mindent rendben talál, úgy a
„Tovább/Pénztár” gomb kiválasztásával elindíthatja a megrendelést. Ellenőrzi a
„személyes adatok”-at, majd kiválasztja a „fizetési mód”-ot, az ÁSZF és az
Adatvédelmi tájékoztató elfogadásával, valamint és a „Megrendelés elküldése”
gombbal tudja megrendelését véglegesíteni és a kiválasztott termékeket a BEST
HORMET-től megrendelni.
Megrendelő a megrendelés elküldését követően a BEST HORMET-től e-mailen azonnal
visszaigazolást kap, legfeljebb 48 órán belül. A megrendelés összesítője és a
visszaigazolás tartalmazza a fizetendő végösszeget, amely magában foglalja az
esetleges szállítási költséget és utánvét költségét (amennyiben keletkezik
ilyen).
A rendelés beérkezését egy külön e-mailben igazoljuk vissza, ez az automata
e-mail nem feltétlenül azonos a rendelés elfogadásával, visszaigazolásával.
A szállítás teljesítéséről a BEST HORMET munkatársa küld a Megrendelő részére
értesítést.
Rendelés feldolgozása
A megrendelés feldolgozása hétfőtől péntekig 9:00-15:00 óra között történik. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés
leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon
kerül feldolgozásra.
A Megrendelő hétköznap a fenti időponttól eltérően, illetve szombaton, vasárnap
és ünnepnapokon is leadhatja megrendelését, amelyeknek feldolgozására az azt
követő munkanapon kerül sor.
Az általános teljesítési határidő, raktáron lévő termékek esetén, a
visszaigazolástól számított 1-4 munkanapon belül.
A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a BEST HORMET nem tudja
teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.
Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja,
hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
VI. AKCIÓK, KEDVEZMÉNYEK
A BEST HORMET által kínált akciók és kedvezmények – amennyiben a BEST HORMET másképpen nem rendelkezik – egymással nem összevonhatóak.
Amennyiben egy rendelés többféle kedvezményt is tartalmaz (pl. akciós termék és
kupon együttes igénybevétele), az adott termékekre vonatkozóan a felhasználó a
magasabb kedvezményre jogosult. Példa: egy 20%-os kedvezményes termék és egy
10%-os kedvezményre jogosult kupon használatakor a 20%-os kedvezményt fogja
kapni a Megrendelő az adott termékekre vonatkozóan).
VI. KISZÁLLÍTÁS
A BEST HORMET nem rendelkezik saját átvételi ponttal, ezért a megrendelések személyes
átvételére nincs lehetőség. A megrendelt terméket kizárólag futárszolgálattal
történő kiszállítással tudja Megrendelő átvenni.
A BEST HORMET rögzíti, hogy a megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta
Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.; cégjegyzékszám: 01-10-042463;
adószám: 10901232-2-44; a továbbiakban „MPL futár”) logisztikai partnerén
keresztül végzi.
A raktáron lévő terméket a Megrendelő által megadott címre szállíttatjuk ki a rendelést
követő 1-4 munkanapon belül, amennyiben a rendelés az azt megelőző munkanapon
11 óráig megérkezik a Webáruházhoz.
Az MPL a kiszállítást hétfőtől - péntekig 8-17 óra között végzi, két egymást
követő munkanap. Amennyiben mindkét kézbesítés sikertelen, úgy a postán lehet a
küldeményt az 5 munkanapos őrzési időn belül átvenni. Az 5 munkanapos
őrzési idő lejárta után a küldemény visszaszállításra kerül a bestáruház
telephelyére.
Szállítási díjak:
MEGRENDELÉSI ÁRSÁV | SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG | ||
MPL futár | 20.000 Ft-tól | INGYENES | |
MPL - előre utalással | 6.500 Ft | 19.999 Ft | 1.590 Ft |
MPL - utánvétel | 6.500 Ft | 19.999 Ft | 1.990 Ft |
MPL – online bankkártyás fizetés (BARION) | 6.500 Ft | 19.999 Ft | 1.590 FT |
MPL – Posta Pontra | 6.500 Ft | 19.999 Ft | 1.890 Ft |
Megrendelő felel az általa megadott szállítási cím
valós tartalmáért. Megrendelő köteles olyan szállítási címet megjelölni, amikor
az adott időben a megadott címen tartózkodik tekintettel arra, hogy a
megrendelés kiszállítását a kiszállító két alkalommal próbálja meg. Amennyiben
a kiszállítás időpontjában a Megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, úgy
az MPL Futár további 5 napig őrzi az általa megadott helyen, ahol Megrendelő a
megrendelést személyesen átveheti.
A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt
bizonylat szolgál, valamint a futár által készített fotódokumentáció abban az
esetben, amennyiben a csomaghoz kapcsolódó szállítólevél aláírását a Megrendelő
a csomag átvétele ellenére megtagadta.
Amennyiben a BEST HORMET-nél a megrendelt áru szállításával kapcsolatban
akadályoztatás lép fel, azt a BEST HORMET a Megrendelővel elektronikus úton
vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt.
A feladott küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését vagy megsemmisülését
a kézbesítéskor az MPL Futárnál a kézbesítő okiraton azonnal jelezni kell.
Ennek elmulasztása Megrendelő részére jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat
hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal az MPL Futár felé jogvesztő
határidőn belül – a kézbesítési naptól számított 3 munkanapon belül – a kárt
jelezni kell.
Megrendelő, ha az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék és a
sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a BEST
HORMET díjmentesen biztosítja.
Az MPL futár szállítási https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag honlapon bővebben tájékozódhat.
Megrendelő megrendelését https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal felületen nyomon tudja követni az MPL által emailen küldött
küldeményazonosító használatával (pl. PB00012345678).
A Megrendelő által leadott megrendelés szerint összeállított és kiszállított
csomagokat kizárólag 18 éven felüli személy jogosult a kiszállítási címként
megadott helyszínen átvenni.
VII. FIZETÉSI MÓDOK
Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választva tudja teljesíteni a
megrendelése ellenértékét:
- Készpénzben vagy bankkártyával: az áru átvételekor a futárnak kell
fizetni (utánvétel).
- Online bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a
Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.
A bankkártya adatok a webáruház üzemeltetőjéhez nem jutnak el. A
szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete
alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Barion
rendszeren belül a fizetéshez Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
vagy American Expressz bankkártya használható. Online fizetéssel kapcsolatos
további információ és ingyenes regisztráció a Barion www.barion.com oldalán
található. Az online bankkártyás fizetés regisztrációhoz nem kötött.
- Előre utalás: ha a Webáruház visszaigazolta a Megrendelő rendelését, akkor
a visszaigazoló e-mailben Megrendelő megtalálja a BEST HORMET bankszámlaszámát
és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás
megjegyzés/közlemény rovatban. Amennyiben az átutalt összeg jóváírásra került
BEST HORMET bankszámláján, azt követően a termék(ek) futárszolgálattal
feladásra kerülnek.
VIII. SZÁMLÁZÁS
BEST HORMET a Webáruházban történtő vásárlás során az áru
átvételekor/kifizetésekor elektronikus számlát állít ki a Megrendelő
vásárlás/regisztráció során megadott adatai alapján. Az adatok az
e-számlázáshoz a KBOSS.hu Kft.; cégjegyzékszám: Cg. 01-09-303201 részére kerül
továbbításra (számlázási név, cím, adószám, e-mail cím, termékek megnevezése,
mennyisége, vételára).
A törvényi előírásoknak megfelelően a „Letöltés” gombra kattintva a számla
letölthető. Első alkalommal eredeti példányban, majd további igény esetén
további hiteles másolati példányban. A „Számláim” menüpontban korábbi
vásárlásairól tölthet le hiteles
Az első alkalommal történtő letöltéskor Ön automatikusan elfogadja az E-számla
befogadását BEST HORMET-től.
Papír alapú számla megküldését Megrendelő az info@bestaruhaz.hu e-mail címen jelezheti. Amennyiben a Megrendelő már egyszer letöltötte az
eredeti számlát, úgy ezen kérését jogszabályi tiltás miatt BEST HORMET nem
tudja teljesíteni, kizárólag hiteles másolati példányt tud Megrendelő részére
küldeni.
Amennyiben visszáruja keletkezik, arról a rendszer helyesbítő e-számlát fog
kiállítani és kiküldeni, melynek különbözetét a visszaküldött termék
visszaérkezését követő 30 napon belül elszámoljuk és visszautaljuk a Megrendelő
részére.
IX. A RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS EGYÉB
INFORMÁCIÓK
Amennyiben az adott termékből a BEST HORMET-nél nincs akkora készlet, amelyet a
Megrendelő meg kíván rendelni, úgy az info@bestaruhaz.hu oldalon tudja a BEST HORMET
munkatársaival felvenni a kapcsolatot és egyeztetni a termék raktárkészleten
való elérhetőségéről.
A BEST HORMET fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni
vagy egészének visszautasítására. Ebben az esetben a BEST HORMET haladéktalanul
értesíti a Megrendelőt.
Egyes termékeknél a színválasztóban található színek csak tájékoztató
jellegűek, a valóságtól árnyalatban eltérhetnek, tekintettel arra, hogy a
színek képi megjelenítése monitorbeállítás, videokártya, vagy képfeldolgozás
függvénye is lehet.
A BEST HORMET nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből,
a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy
magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó
károkért.
A Megrendelő teljeskörű felelősséget vállal a regisztráció és a megrendelés
során megadott Megrendelői és megrendelői adatok valóságtartalmáért. A
Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a
szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit kifejezetten
elfogadta.
Amennyiben az MPL Futár által „címzett nem kereste” jelöléssel a Megrendelő
megrendelése visszaérkezik, azonban Megrendelő mégis igényt tart
megrendelésére, mely szándékát az info@bestaruhaz.hu e-mail címen meg is erősít, úgy
BEST HORMET vállalja a megrendelés újbóli kiküldését. Megrendelő pedig vállalja
az újbóli kiküldés során felmerülő adminisztrációs díj és szállítási költség (a
megrendelés értékétől függetlenül) megfizetését.
X. JÓTÁLLÁS, GARANCIA
BEST HORMET által forgalmazott élelmiszeripari termékek
Élelmiszeripari termékek nem tartoznak a kötelező jótállás hatálya alá, azaz a
151/2003. Korm. rendelet által biztosított 1 éves jótállási idő ezekre nem vonatkozik,
hanem ezen termékek a csomagolásán jelölt felhasználhatósági időn belül őrzik
meg szavatoságukat.
BEST HORMET által forgalmazott tartós fogyasztási cikkek
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször
módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre
vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú
kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
A BEST HORMET által forgalmazott konyhai kiegészítő termékekre 1 év garanciát
vállalunk. Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén
lehetséges. A Megrendelő szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a
49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
BEST HORMET által forgalmazott valamennyi termék esetén
A BEST HORMET szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott
termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a
szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.
A jótállás és a garancia a vásárlást igazoló számlával érvényesíthető.
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó a termék kicserélést kérheti, kivéve, ha a
választott jótállási, garancia igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a BEST
HORMET számára a másik jótállási, garanciális igény teljesítésével
összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a
szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés
súlyát, és a jótállási, garanciális jog teljesítésével a jogosultnak okozott
kényelmetlenséget.
Ha a termék cseréjére nincs joga, vagy ha a BEST HORMET a termék cseréjét nem
vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak
okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni, megfelelő árleszállítást
igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak
nincs helye.
A garancia érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét
illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása
(szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a
felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a
bizonyítás a BEST HORMET kötelezettsége.
Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie
kellett, a BEST HORMET mentesül a szavatossági felelősség alól.
XI. AZ ELÁLLÁS JOGA
A BEST HORMET online vásárlás esetén a szerződés megkötésétől számított 14
napos indoklás nélküli elállási lehetőséget biztosít. A leadott rendelésektől
való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014.
(II.26.) Korm. rendelet tartalmazza.
Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván a belül írásban is jeleznie
kell az info@bestaruhaz.hu címre, a fenti jogszabály felhatalmazása alapján. Az
elektronikus utón benyújtott nyilatkozatot a BEST HORMET haladéktalanul
visszaigazolja. Az elállási jogát Megrendelő határidőben gyakorolja, amennyiben
a fent megjelölt határidő lejárta előtt küldi el elállási nyilatkozatát.
A sértetlen terméket eredeti csomagolásban, a számlával vagy annak másolatával,
a Megrendelő saját költségén, legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől
számított 14 napon belül küldi vissza a BEST HORMET részére (2151 Fót, Áchim A.
u. 11.). Megrendelőt egyéb költségük ezen felül nem terheli.
Az utánvéttel visszaküldött vagy személyesen visszaszállított csomagot a BEST
HORMET nem vesz át.
BEST HORMET kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben a Megrendelő eláll a
szerződéstől, akkor a termék visszavételétől számított 14 napon belül
visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,
ideértve a szállítási költséget is.
A Megrendelő kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben
bekövetkezett értékcsökkenés miatt, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak
és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt
következett be.
BEST HORMET a visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési
mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja.
Abban az esetben, ha a terméket a Megrendelő használatba vette (kibontotta,
felbontotta), illetve nem tudja sérülésmentesen a BEST HORMET részére visszajuttatni,
az elállási joga nem illeti meg. A BEST HORMET fenntartja a jogot arra
vonatkozóan, hogy az elállás jogán visszaküldött csomagok kibontását, és a
benne lévő termék vizsgálatát - a beérkezést követően - kamerával rögzítse.
Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási vagy felmondási jogát a 45/2014. (II.
26.) Korm. rendelet 29. §-ában taxatíve felsorolt esetekben különös tekintettel
a d) és e) pontjában foglalt romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző
termékek tekintetében és olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely
egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem
küldhető vissza.
XII. PANASZKEZELÉS
Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak
megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.
A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni.
A BEST HORMET a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi
kifogásról. A BEST HORMET a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a
minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.
Minden egyéb esetben, ha panasza lenne, igyekszünk azt a jogszabályoknak
megfelelően azonnal, hatékonyan rendezni. Amennyiben ez valamilyen okból mégsem
lehetséges, az 1997. évi CLV törvénynek megfelelően rendezzük azt, legkésőbb 30
napos határidővel.
A panaszkezelés elérhetősége: info@bestaruhaz.hu.
XIII. ADATVÉDELEM
A Webáruházban történő regisztrációra és vásárlásra kizárólag a BEST HORMET
ÁSZF-ének megismerését és elfogadását követően kerülhet sor.
Az adatkezeléssel érintett adatok köre:
- a Webáruház regisztráció során kezelt adatok: a Megrendelő neve/cégnév, email
cím, telefonszám, lakóhely/székhely, adószám, banki információk (adatfeldolgozó
bankon keresztül),
- a Webáruház megrendelés során kezelt adatok: a Megrendelő neve/cégnév, email
cím, telefonszám, lakóhely/számlázási cím, telefonszám, adószám,
bankkártyaadatok (az adatfeldolgozó bankon keresztül)
Adatkezelés célja
- regisztráció: a Webáruház használatához szükséges Megrendelői fiók
létrehozása
- megrendelés / termékvásárlás
- számlázás: a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelés biztosítása.
Adatkezelés jogalapja:
- regisztráció: az érintett önkéntes hozzájárulása
számlázás: a jogszabályi kötelezettség teljesítése
Adatkezelés időtartama
- regisztráció – a törlési kérelemig tart
- számlázás – a számviteli törvény szerint alakul, jelenleg 8 év
XIV. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosag.hu
honlapon tájékozódhat.
Az ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés
3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, a fogyasztónak nem minősülő
Megrendelő esetében a BEST HORMET nem köteles alkalmazni.
Szerzői jogok
Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és
adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája,
adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő
közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes
használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos
előzetes írásbeli engedélyével történhet.
Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme
alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja:
UNILEVER Magyarország Kft.; FISKARS Finland Oy Ab.; FELIX Solingen GmbH.; OHAUS Europe GmbH.; Shopmasters-Informatika Kft.
Általános felelősség korlátozás
Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)
Kockázat
Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók
tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek,
megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az
Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a
rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve)
illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost
semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó
tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor
vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok
biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik
és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek
önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő
felhatalmazásuk vagy engedélyük van.
Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!