Érvényes: 2024. szeptember 01-től visszavonásig.
A www.bestaruhaz.hu
üzemeltetőjének és az Érintett által vásárolt termékek eladója a BEST HORMET
Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság jogszabályok által
meghatározott adatai:
Cégnév: BEST HORMET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
Székhely: 1151 Budapest, Pozsony utca 53 / Nincs személyes
ügyfélfogadás.
Adószám: 26308944-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-323334
E-mail: info@bestaruhaz.hu
Telefonszám: +36 20 553 6190
Webshop: www.bestaruhaz.hu
Cégjegyzéket vezető törvényszék: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága;
székhely: 1055 Budapest Markó utca 27; tel: +36/1-354-6000
Számlavezető Bank: Raiffeisen Bank Zrt.
Bankszámlaszám: HU53-12010453-01637518-00100000
Tárhelyszolgáltató neve: Shopmasters-Informatika Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2200 Monor, Ady Endre utca 24
Tárhelyszolgáltató elérhetősége: tarhely@shopmasters.hu, +36 30 414 7763
A panaszkezelés helye megegyezik az eladási hellyel és az egyéb, fent megadott
elérhetőségekkel.
A webáruházat üzemeltető, termékértékesítő (a továbbiakban „BEST HORMET”).
I. A SZERZŐDÉS LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI
Az általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) a BEST HORMET és a
vele szerződéses kapcsolatba lépő fogyasztók (a továbbiakban „Megrendelő”)
között létrejövő szerződésből eredő jogok és kötelezettségeket tartalmazza (a
BEST HORMET és a Megrendelő a továbbiakban „Felek”).
Az ÁSZF hatálya minden olyan jogügyletre kiterjed, amely a BEST HORMET által
üzemeltetett www.bestaruhaz.hu
webáruház (a továbbiakban „Webáruház”) felületén kötött tranzakció
eredményeképpen jön létre a Felek között.
Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország
területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja
magát, és/vagy e felületen keresztül árut vásárol a továbbiakban „Megrendelő”.
Az ÁSZF és annak minden módosítása BEST HORMET által a Webáruház honlapján
nyilvánosságra hozatalától hatályos és annak BEST HORMET általi visszavonásáig,
illetve az ÁSZF következő módosításáig érvényes. A hatályos ÁSZF folyamatosan
elérhető és letölthetők a weboldalról: www.bestaruhaz.hu.
Az ÁSZF a Megrendelő és BEST HORMET között létrejövő egyedi szerződés részévé
válik. A szerződés a Megrendelő a Webáruház rendszerén keresztül leadott
megrendelése elküldésével (ajánlat) és annak a BEST HORMET általi visszaigazoló
e-mailjével (ajánlat elfogadása) lép életbe.
A Webáruházon keresztül megkötött, a BEST HORMET ÁSZF szerint létrejött
elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem
kerül iktatásra a BEST HORMET-nél, ennek megfelelően a későbbiekben papír
alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma. A Megrendelőnek küldött
elektronikus visszaigazoló leveleinkből azonban rekonstruálható. A szerződés
nyelve a magyar.
A BEST HORMET fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös
tekintettel a www.bestaruhaz.hu
domain nevére, az ehhez tartozó al-domainekre, a BEST HORMET által foglalt
minden más domain névre, annak aloldalakra, valamint az internetes
reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a BEST HORMET
adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére
(hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a BEST HORMET
külön írásos engedélyt ad.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele
nélkül tilos a BEST HORMET által rendelkezésre bocsátott felület, illetve
keresőmotorok megkerülésével a BEST HORMET adatbázisát módosítani, lemásolni,
abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket, valamint jelen ÁSZF értelmezésére
a magyar jog az irányadó, különös tekintettel
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”);
- az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
- a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.
évi CXII. törvény;
- az Európai Parlament és Tanács 2016/679 sz, rendelet (GDPR rendelet);
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra
vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül
is irányadók.
II. A SZERZŐDŐ FELEK
Az ÁSZF szerinti jogviszony annak a Megrendelő általi elfogadásával jön létre
az alábbiakban megjelölt Felek között, határozatlan időtartamra a BEST HORMET
és a Megrendelő között.
A Megrendelőnek lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni a Webáruházban,
azonban a regisztráció elvégzése megkönnyíti a későbbi vásárlásokat, mert így a
regisztráció után már csak be kell jelentkeznie, hiszen a Webáruház megjegyzi
az adatait.
III. A SZERZŐDÉS TÁRGYA
A BEST HORMET és a Megrendelő közötti szerződés tárgyát a Webáruházban
megtalálható, eladásra kínált termékek képezik.
A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék
vásárlási felülete tartalmazza a tájékoztatást.
IV. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK A MEGRENDELÉSRŐL
A Webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek és bruttó fogyasztói árak
(tartalmazzák a törvényileg előírt általános forgalmi adót), melyek nem
tartalmazzák a szállítási költséget és az utánvétel költségét, melyek minden
esetben a Megrendelőt terhelik.
A BEST HORMET részletesen feltünteti a termék nevét, nettó árát és egyes
termékek egységárát is, súlyát, elérhetőségét, a termékekről fotót, videót
jelenít meg, stb.
Minimális rendelési érték nincs.
A termékekhez tartozó leírások, jellemzők nagyobb részét a gyártók bocsátották
rendelkezésre, annak valóságtartalmáért, pontatlanságáért a BEST HORMET
felelősséget nem vállal.
A Webáruházban elektronikusan tett megrendelések a BEST HORMET-hez érkeznek,
aki ezeket elektronikus úton 1 órán belül igazolja vissza és a szükséges
rendeléssel kapcsolatos információkat elektronikus úton megküldi a Megrendelő
részére.
A rendelés leadása előtt a Megrendelőnek lehetősége van adatainak módosítására.
A Megrendelő a rendelés elküldésével
automatikusan elfogadja a BEST HORMET ÁSZF-ét.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a BEST HORMET teljes körűen
tájékoztatja a Megrendelőt az akciókról és annak pontos időtartamáról.
Amennyiben a BEST HORMET minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház
felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert,
általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg
rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a BEST HORMET
nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron
történő szállítást, amelynek ismeretében az Megrendelő elállhat vásárlási
szándékától.
Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és
feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés
a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben
a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a
felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az
esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és
kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt
megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
A BEST HORMET fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni
vagy egészének visszautasítására. Ebben az esetben a BEST HORMET haladéktalanul
értesíti a Megrendelőt.
A BEST HORMET nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből,
a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy
magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó
károkért.
V. WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
Rendelés leadása
Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a Webshopba vagy akár
regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
Megrendelő a megvásárolni kiválasztott termék, termékek darabszámát beállítja
és a kosárba helyezi. A Webáruház visszajelzi, hogy a termék bekerült a
kosarába.
Megrendelő vásárlás közben meg szeretné nézni kosara tartalmát, úgy a „Kosaram”
logóra kattintva teheti azt meg. Ekkor láthatja a tételes megrendelését a
fizetendő összeggel.
Ebben a szakaszban még adott a Megrendelő számára a lehetőség, hogy a
megrendelni kívánt termékein változtathasson (törölni, újabb terméket
hozzáadni, mennyiségen változtatni).
Megrendelő nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni
kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” jelölőnégyzetre kattintva törölheti a
kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését a „frissítés/kosár frissítése” ikonra
kattintva tudja beállítani.
Megrendelő rendelkezik kedvezményre jogosító kuponkóddal, azt a „kosár”
menüpont alatt a „Kuponkód” mezőbe tudja beírni, majd a „Kupon beváltása”
gombra kattintva érvényesíteni.
Megrendelő a megrendelésével kapcsolatban mindent rendben talál, úgy a
„Tovább/Pénztár” gomb kiválasztásával elindíthatja a megrendelést. Ellenőrzi a
„személyes adatok”-at, majd kiválasztja a „fizetési mód”-ot, az ÁSZF és az
Adatvédelmi tájékoztató elfogadásával, valamint és a „Megrendelés elküldése”
gombbal tudja megrendelését véglegesíteni és a kiválasztott termékeket a BEST
HORMET-től megrendelni.
Megrendelő a megrendelés elküldését követően a BEST HORMET-től e-mailen azonnal
visszaigazolást kap, legfeljebb 48 órán belül. A megrendelés összesítője és a
visszaigazolás tartalmazza a fizetendő végösszeget, amely magában foglalja az
esetleges szállítási költséget és utánvét költségét (amennyiben keletkezik
ilyen).
A rendelés beérkezését egy külön e-mailben igazoljuk vissza, ez az automata
e-mail nem feltétlenül azonos a rendelés elfogadásával, visszaigazolásával.
A szállítás teljesítéséről a BEST HORMET munkatársa küld a Megrendelő részére
értesítést.
Rendelés feldolgozása
A megrendelés feldolgozása hétfőtől péntekig 9:00-15:00 óra között történik. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a
megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt
követő napon kerül feldolgozásra.
A Megrendelő hétköznap a fenti időponttól eltérően, illetve szombaton, vasárnap
és ünnepnapokon is leadhatja megrendelését, amelyeknek feldolgozására az azt
követő munkanapon kerül sor.
Az általános teljesítési határidő, raktáron lévő termékek esetén, a visszaigazolástól
számított 1-4 munkanap.
A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a BEST HORMET nem tudja
teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.
Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja,
hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
VI. AKCIÓK, KEDVEZMÉNYEK
A BEST HORMET által kínált akciók és kedvezmények – amennyiben a BEST HORMET
másképpen nem rendelkezik – egymással nem összevonhatóak.
Amennyiben egy rendelés többféle kedvezményt is tartalmaz (pl. akciós termék és
kupon együttes igénybevétele), az adott termékekre vonatkozóan a felhasználó a
magasabb kedvezményre jogosult. Példa: egy 20%-os kedvezményes termék és egy
10%-os kedvezményre jogosult kupon használatakor a 20%-os kedvezményt fogja
kapni a Megrendelő az adott termékekre vonatkozóan).
VII. KISZÁLLÍTÁS
Megrendeléseket kizárólag futárszolgálattal adjuk át!
A raktáron lévő terméket a Megrendelő által választott módon és a megadott
címre szállíttatjuk ki. Raktári termékek esetén a rendelést követő 1-4, külső raktári termékek esetén 5 - 30 munkanapon belül.
A BEST HORMET rögzíti, hogy a megrendelt termékek kiszállítását
- a Magyar Posta Zrt.
(székhely: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6; cégjegyzékszám: 01-10-042463;
adószám: 10901232-2-44; a továbbiakban „MPL futár”) és
- a FoxPost Zrt (székhely:
3200 Gyöngyös, Batsányi János u. 9.; cégjegyzékszám: 10-10-020309; adószám:
25034644-2-10; a továbbiakban „FoxPost”)
logisztikai partnerein keresztül végzi.
Szállítási díjak futárszolgálattal történő kiszállítás esetén:
Foxpost – csomagautomatába történő szállítás esetén:
csomag tömeg | bruttó szállítási díj | |
Banki előre utalás / Online
bankkártyás fizetés (BARION) | 0 - 20 kg | 1 500 Ft |
csomag tömeg | bruttó szállítási díj | |
Utánvétes fizetés | 0 - 20 kg | 2 200 Ft |
Tömeghatár | Előre utalás - háznál | Előre utalás - PostaPont | Előre utalás - Csomagautomata |
0 - 2 kg | 1 980 Ft | 1 860 Ft | 1 860 Ft |
2 - 3 kg | 2 090 Ft | 1 930 Ft | 1 930 Ft |
3 - 5 kg | 2 350 Ft | 2 070 Ft | 2 070 Ft |
5 - 10 kg | 2 590 Ft | 2 300 Ft | 2 300 Ft |
10 - 15 kg | 3 240 Ft | 2 470 Ft | 2 470 Ft |
15 - 20 kg | 3 360 Ft | 2 610 Ft | 2 610 Ft |
20 - 25 kg | 4 050 Ft | ||
25 - 30 kg | 4 720 Ft | ||
30 - 35 kg | 7 440 Ft | ||
35 - 39 kg | 7 940 Ft | ||
Tömeghatár | Utánvét - háznál | Utánvét - PostaPont | Utánvét - Csomagautomata |
0 - 2 kg | 2 950 Ft | 2 800 Ft | 2 800 Ft |
2 - 3 kg | 3 100 Ft | 2 900 Ft | 2 900 Ft |
3 - 5 kg | 3 400 Ft | 3 100 Ft | 3 100 Ft |
5 - 10 kg | 3 700 Ft | 3 300 Ft | 3 300 Ft |
10 - 15 kg | 4 450 Ft | 3 500 Ft | 3 500 Ft |
15 - 20 kg | 4 600 Ft | 3 700 Ft | 3 700 Ft |
20 - 25 kg | 5 400 Ft | ||
25 - 30 kg | 6 200 Ft | ||
30 - 35 kg | 9 400 Ft | ||
35 - 39 kg | 9 990 Ft |
39 kg össztömeget meghaladó megrendelések esetében, egyedi szállítási
díj kerül megállapításra, melyről külön értesítést küldünk
(info@bestaruhaz.hu).
A Megrendelő felel az általa megadott szállítási cím valós tartalmáért.
Megrendelő köteles olyan szállítási címet megjelölni, ahol az adott időben a
megadott címen tartózkodik tekintettel arra, hogy a megrendelés kiszállítását a
kiszállító két alkalommal próbálja meg.
Abban az esetben, ha a Megrendelő hibás szállítási címet ad meg, a felmerülő anyagi károk és többletköltségek a Megrendelő-t terhelik.
A fenti okokból következően a BEST HORMET-hez visszaszálított áru ismételt elküldése csak a többletköltségek (futárszolgálat visszaszállítási díj, ismételt kiszállítás díja, stb.) megtérítése után lehetséges.
MPL által végzett kiszállítás:
Az MPL a kiszállítást hétfőtől - péntekig 8-17 óra között végzi, két
egymást követő munkanap. Amennyiben mindkét kézbesítés sikertelen, úgy a
küldeményt a postán lehet az 5 munkanapos őrzési időn belül átvenni. Az 5
munkanapos őrzési idő lejárta után a küldemény visszaszállításra kerül a BEST
HORMET telephelyére.
A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt
bizonylat szolgál, valamint a futár által készített fotódokumentáció abban az
esetben, amennyiben a csomaghoz kapcsolódó szállítólevél aláírását a Megrendelő
a csomag átvétele ellenére megtagadta.
Amennyiben a BEST HORMET-nél a megrendelt áru szállításával kapcsolatban
akadályoztatás lép fel, azt a BEST HORMET a Megrendelővel elektronikus úton
vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt.
A feladott küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését vagy
megsemmisülését a kézbesítéskor az MPL Futárnál a kézbesítő okiraton azonnal
jelezni kell. Ennek elmulasztása Megrendelő részére jogvesztéssel jár.
Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal az MPL
Futár felé jogvesztő határidőn belül – a kézbesítési naptól számított 3
munkanapon belül – a kárt jelezni kell.
A Megrendelő az átvételkor láthatóan sérült csomagolású termék átvételére
nem köteles (azt az MPL Futár visszajuttatja a BEST HORMET részére).
Az MPL Futár szállítási feltételeiről bővebben a https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag honlapon tájékozódhat.
A Megrendelő megrendelését https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldalfelületen
nyomon tudja követni az MPL által emailen küldött küldeményazonosító
használatával (pl. PB00012345678).
A Megrendelő által leadott megrendelést kizárólag 18 éven felüli személy
jogosult a kiszállítási címként megadott helyszínen átvenni.
FoxPost által szállított rendelés:
A FoxPost a megrendelt termékeket a Megrendelő által kiválasztott
csomagautomatába helyezi el.
A FoxPost a megrendelt termékek csomagautomatába történő elhelyezéséről a
Megrendelő e-mail címére/mobiltelefonszámára SMS üzentet küld, amely értesítésben Megrendelő
megkapja a rekesz kinyitásához szükséges kódot.
A megrendelés csomagautomatából történő átvételéhez szükséges kód
kezelőfelületen történő megadása után, a csomagot tartalmazó rekeszajtó
kinyitását követően a megrendelt termékeket a Címzettnek ki kell vennie és el
kell szállítani a rekeszből. Az ajtó nyitását követően a rekeszben hagyott
csomagokért BEST HORMET és a FoxPost nem vállal felelősséget, mivel az
automaták működését támogató informatikai rendszer ebben az esetben a csomagot
átvettnek érzékeli, a rendelés átvettnek minősül.
Csomagautomata útján történő kézbesítés esetén a Megrendelő vagy a Megrendelő
képviseletében eljáró személy, a FoxPost által a Megrendelő részére megküldött
azonosító kóddal igazolja a csomagautomata felületén az átvételre való
jogosultságát. A küldemény átvétele az azonosító kód által történik. A
Címzetten kívüli jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint
felel a küldemény Címzett részére történő átadásáért
A Megrendelő a csomagautomatában elhelyezett termékeket az e-mail/SMS értesítéstől
számított 3 napig veheti át a csomagautomatából.
Ha a Megrendelő 3 napon belül nem veszi át a megrendelet termékeket, úgy a
FoxPost a termékeket a csomagautomatából begyűjti és BEST HORMET részére
visszaszállítja.
A visszaérkezett rendelés esetében BEST HORMET törli a rendelést és a
szállítási és banki költségekkel csökkentett vételárat visszautalja Megrendelő
számlájára, vagy külön díjazás fejében ismételten kiküldi.
A FoxPost szállítási feltételeiről bővebben a
https://foxpost.hu/uploads/documents/hu/foxpost_aszf.pdf honlapon tájékozódhat.
A Megrendelő megrendelését https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/felületen
nyomon tudja követni a FoxPost által emailen küldött küldeményazonosító
használatával (pl. CLFOX betűkkel kezdődő csomagazonosító használata).
VIII. FIZETÉSI MÓDOK
Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választva tudja teljesíteni a
megrendelése ellenértékét:
- Készpénzben vagy bankkártyával: az áru átvételekor a futárnak kell
fizetni (utánvét).
Az utánvét lehetősége csak a második vásárlástól elérhető, abban az esetben, ha a regisztrációnál vagy a megelőző vásárlások alkalmával használt vevői adatokkal (név, e-mail cím, stb.) rendel ismét!
- Online bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a
Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.
A bankkártya adatok a webáruház üzemeltetőjéhez nem jutnak el. A
szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete
alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Barion
rendszeren belül a fizetéshez Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
vagy American Expressz bankkártya használható. Online fizetéssel kapcsolatos
további információ és ingyenes regisztráció a Barion www.barion.com oldalán
található. Az online bankkártyás fizetés regisztrációhoz nem kötött.
- Előre utalás: ha a Webáruház visszaigazolta a Megrendelő rendelését,
akkor a visszaigazoló e-mailben Megrendelő megtalálja a BEST HORMET
bankszámlaszámát és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás
megjegyzés/közlemény rovatban. Amennyiben az átutalt összeg jóváírásra került
BEST HORMET bankszámláján, azt követően a termék(ek) futárszolgálattal
feladásra kerülnek.
IX. SZÁMLÁZÁS
BEST HORMET a Webáruházban történtő vásárlás során az áru átvétele/kifizetése
után kizárólag e-számlát állít ki, melyet elektronikusan küld meg a Megrendelő
vásárlás/regisztráció során megadott adatai alapján.
A számlázási adatok a
Billingo Technologies Zrt.; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-140802 részére kerül
továbbításra (számlázási név, cím, adószám, e-mail cím, termékek megnevezése,
mennyisége, vételára).
A törvényi előírásoknak megfelelően az e-számla letölthető.
Az első alkalommal történtő letöltéskor Ön automatikusan elfogadja az elektronikus
úton kiküldött e-számla befogadását BEST HORMET-től.
Szerzői jogok
Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és
adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája,
adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő
közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes
használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos
előzetes írásbeli engedélyével történhet.
Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme
alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja:
UNILEVER Magyarország Kft.; FISKARS Finland Oy Ab.; FELIX Solingen GmbH.; OHAUS Europe GmbH.; Shopmasters-Informatika Kft.
Általános felelősség korlátozás
Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)
Kockázat
Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók
tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek,
megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az
Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a
rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve)
illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost
semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó
tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor
vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok
biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik
és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek
önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő
felhatalmazásuk vagy engedélyük van.
Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!