Spóroljon magának időt, pénzt, és energiát! - Vásároljon online könnyen és gyorsan!
Nagy hatásfokú professzionális higiéniai termékek, prémium konyhai kényelmi termékek és konyhatechnikai eszközök.

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes: 2024. szeptember 01-től visszavonásig.

A www.bestaruhaz.hu üzemeltetőjének és az Érintett által vásárolt termékek eladója a BEST HORMET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság jogszabályok által meghatározott adatai:

Cégnév:
BEST HORMET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1151 Budapest, Pozsony utca 53 / Nincs személyes ügyfélfogadás.
Adószám: 26308944-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-323334
E-mail: info@bestaruhaz.hu
Telefonszám: +36 20 553 6190
Webshop: www.bestaruhaz.hu
Cégjegyzéket vezető törvényszék: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; székhely: 1055 Budapest Markó utca 27; tel: +36/1-354-6000
Számlavezető Bank: Raiffeisen Bank Zrt.
Bankszámlaszám: HU53-12010453-01637518-00100000

Tárhelyszolgáltató neve: Shopmasters-Informatika Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2200 Monor, Ady Endre utca 24
Tárhelyszolgáltató elérhetősége: tarhely@shopmasters.hu, +36 30 414 7763

A panaszkezelés helye megegyezik az eladási hellyel és az egyéb, fent megadott elérhetőségekkel.
A webáruházat üzemeltető, termékértékesítő (a továbbiakban „BEST HORMET”).


I.      A SZERZŐDÉS LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

Az általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) a BEST HORMET és a vele szerződéses kapcsolatba lépő fogyasztók (a továbbiakban „Megrendelő”) között létrejövő szerződésből eredő jogok és kötelezettségeket tartalmazza (a BEST HORMET és a Megrendelő a továbbiakban „Felek”).

Az ÁSZF hatálya minden olyan jogügyletre kiterjed, amely a BEST HORMET által üzemeltetett www.bestaruhaz.hu webáruház (a továbbiakban „Webáruház”) felületén kötött tranzakció eredményeképpen jön létre a Felek között.

Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát, és/vagy e felületen keresztül árut vásárol a továbbiakban „Megrendelő”.

Az ÁSZF és annak minden módosítása BEST HORMET által a Webáruház honlapján nyilvánosságra hozatalától hatályos és annak BEST HORMET általi visszavonásáig, illetve az ÁSZF következő módosításáig érvényes. A hatályos ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthetők a weboldalról: www.bestaruhaz.hu.

Az ÁSZF a Megrendelő és BEST HORMET között létrejövő egyedi szerződés részévé válik. A szerződés a Megrendelő a Webáruház rendszerén keresztül leadott megrendelése elküldésével (ajánlat) és annak a BEST HORMET általi visszaigazoló e-mailjével (ajánlat elfogadása) lép életbe.

A Webáruházon keresztül megkötött, a BEST HORMET ÁSZF szerint létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra a BEST HORMET-nél, ennek megfelelően a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma. A Megrendelőnek küldött elektronikus visszaigazoló leveleinkből azonban rekonstruálható. A szerződés nyelve a magyar.

A BEST HORMET fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.bestaruhaz.hu domain nevére, az ehhez tartozó al-domainekre, a BEST HORMET által foglalt minden más domain névre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a BEST HORMET adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a BEST HORMET külön írásos engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a BEST HORMET által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a BEST HORMET adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”);
- az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
- a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
- az Európai Parlament és Tanács 2016/679 sz, rendelet (GDPR rendelet);
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is irányadók.


II.   A SZERZŐDŐ FELEK

Az ÁSZF szerinti jogviszony annak a Megrendelő általi elfogadásával jön létre az alábbiakban megjelölt Felek között, határozatlan időtartamra a BEST HORMET és a Megrendelő között.

A Megrendelőnek lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni a Webáruházban, azonban a regisztráció elvégzése megkönnyíti a későbbi vásárlásokat, mert így a regisztráció után már csak be kell jelentkeznie, hiszen a Webáruház megjegyzi az adatait.


III.   A SZERZŐDÉS TÁRGYA

A BEST HORMET és a Megrendelő közötti szerződés tárgyát a Webáruházban megtalálható, eladásra kínált termékek képezik.

A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék vásárlási felülete tartalmazza a tájékoztatást.


IV.    ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK A MEGRENDELÉSRŐL

A Webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek és bruttó fogyasztói árak (tartalmazzák a törvényileg előírt általános forgalmi adót), melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget és az utánvétel költségét, melyek minden esetben a Megrendelőt terhelik.

A BEST HORMET részletesen feltünteti a termék nevét, nettó árát és egyes termékek egységárát is, súlyát, elérhetőségét, a termékekről fotót, videót jelenít meg, stb.

Minimális rendelési érték nincs.

A termékekhez tartozó leírások, jellemzők nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, annak valóságtartalmáért, pontatlanságáért a BEST HORMET felelősséget nem vállal.

A Webáruházban elektronikusan tett megrendelések a BEST HORMET-hez érkeznek, aki ezeket elektronikus úton 1 órán belül igazolja vissza és a szükséges rendeléssel kapcsolatos információkat elektronikus úton megküldi a Megrendelő részére.

A rendelés leadása előtt a Megrendelőnek lehetősége van adatainak módosítására.

A Megrendelő a rendelés elküldésével automatikusan elfogadja a BEST HORMET ÁSZF-ét.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a BEST HORMET teljes körűen tájékoztatja a Megrendelőt az akciókról és annak pontos időtartamáról.

Amennyiben a BEST HORMET minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a BEST HORMET nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

A BEST HORMET fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ebben az esetben a BEST HORMET haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.

A BEST HORMET nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.


V.   WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

Rendelés leadása

Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a Webshopba vagy akár regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
Megrendelő a megvásárolni kiválasztott termék, termékek darabszámát beállítja és a kosárba helyezi. A Webáruház visszajelzi, hogy a termék bekerült a kosarába.
Megrendelő vásárlás közben meg szeretné nézni kosara tartalmát, úgy a „Kosaram” logóra kattintva teheti azt meg. Ekkor láthatja a tételes megrendelését a fizetendő összeggel.
Ebben a szakaszban még adott a Megrendelő számára a lehetőség, hogy a megrendelni kívánt termékein változtathasson (törölni, újabb terméket hozzáadni, mennyiségen változtatni).
Megrendelő nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” jelölőnégyzetre kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattintva tudja beállítani.
Megrendelő rendelkezik kedvezményre jogosító kuponkóddal, azt a „kosár” menüpont alatt a „Kuponkód” mezőbe tudja beírni, majd a „Kupon beváltása” gombra kattintva érvényesíteni.
Megrendelő a megrendelésével kapcsolatban mindent rendben talál, úgy a „Tovább/Pénztár” gomb kiválasztásával elindíthatja a megrendelést. Ellenőrzi a „személyes adatok”-at, majd kiválasztja a „fizetési mód”-ot, az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadásával, valamint és a „Megrendelés elküldése” gombbal tudja megrendelését véglegesíteni és a kiválasztott termékeket a BEST HORMET-től megrendelni.
Megrendelő a megrendelés elküldését követően a BEST HORMET-től e-mailen azonnal visszaigazolást kap, legfeljebb 48 órán belül. A megrendelés összesítője és a visszaigazolás tartalmazza a fizetendő végösszeget, amely magában foglalja az esetleges szállítási költséget és utánvét költségét (amennyiben keletkezik ilyen).
A rendelés beérkezését egy külön e-mailben igazoljuk vissza, ez az automata e-mail nem feltétlenül azonos a rendelés elfogadásával, visszaigazolásával.
A szállítás teljesítéséről a BEST HORMET munkatársa küld a Megrendelő részére értesítést.

Rendelés feldolgozása

A megrendelés feldolgozása hétfőtől péntekig 9:00-15:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
A Megrendelő hétköznap a fenti időponttól eltérően, illetve szombaton, vasárnap és ünnepnapokon is leadhatja megrendelését, amelyeknek feldolgozására az azt követő munkanapon kerül sor.
Az általános teljesítési határidő, raktáron lévő termékek esetén, a visszaigazolástól számított 1-4 munkanap.
A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a BEST HORMET nem tudja teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.
Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.


VI.   AKCIÓK, KEDVEZMÉNYEK

A BEST HORMET által kínált akciók és kedvezmények – amennyiben a BEST HORMET másképpen nem rendelkezik – egymással nem összevonhatóak.
Amennyiben egy rendelés többféle kedvezményt is tartalmaz (pl. akciós termék és kupon együttes igénybevétele), az adott termékekre vonatkozóan a felhasználó a magasabb kedvezményre jogosult. Példa: egy 20%-os kedvezményes termék és egy 10%-os kedvezményre jogosult kupon használatakor a 20%-os kedvezményt fogja kapni a Megrendelő az adott termékekre vonatkozóan).

VII.   KISZÁLLÍTÁS

Megrendeléseket kizárólag futárszolgálattal adjuk át!


A raktáron lévő terméket a Megrendelő által választott módon és a megadott címre szállíttatjuk ki. Raktári termékek esetén a rendelést követő 1-4, külső raktári termékek esetén 5 - 30 munkanapon belül.

A BEST HORMET rögzíti, hogy a megrendelt termékek kiszállítását

-        a Magyar Posta Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6; cégjegyzékszám: 01-10-042463; adószám: 10901232-2-44; a továbbiakban „MPL futár”) és
-        a FoxPost Zrt (székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János u. 9.; cégjegyzékszám: 10-10-020309; adószám: 25034644-2-10; a továbbiakban „FoxPost”)

logisztikai partnerein keresztül végzi.
Szállítási díjak futárszolgálattal történő kiszállítás esetén:

Foxpost – csomagautomatába történő szállítás esetén:


csomag tömeg

bruttó szállítási díj

Banki előre utalás / Online bankkártyás fizetés (BARION)
Max. 20 kg-ig

0 - 20 kg

1 500 Ft



csomag tömeg

bruttó szállítási díj

Utánvétes fizetés 
Max. 20 kg-ig

0 - 20 kg

2 200 Ft




MPL – futárszolgálattal történő szállítás esetén:


TömeghatárElőre utalás - háználElőre utalás - PostaPontElőre utalás - Csomagautomata
0 - 2 kg1 980 Ft1 860 Ft1 860 Ft
2 - 3 kg2 090 Ft1 930 Ft1 930 Ft
3 - 5 kg2 350 Ft2 070 Ft2 070 Ft
5 - 10 kg2 590 Ft2 300 Ft2 300 Ft
10 - 15 kg3 240 Ft2 470 Ft2 470 Ft
15 - 20 kg3 360 Ft2 610 Ft2 610 Ft
20 - 25 kg4 050 Ft

25 - 30 kg4 720 Ft

30 - 35 kg7 440 Ft

35 - 39 kg7 940 Ft













TömeghatárUtánvét - háználUtánvét - PostaPontUtánvét - Csomagautomata
0 - 2 kg2 950 Ft2 800 Ft2 800 Ft
2 - 3 kg3 100 Ft2 900 Ft2 900 Ft
3 - 5 kg3 400 Ft3 100 Ft3 100 Ft
5 - 10 kg3 700 Ft3 300 Ft3 300 Ft
10 - 15 kg4 450 Ft3 500 Ft3 500 Ft
15 - 20 kg4 600 Ft3 700 Ft3 700 Ft
20 - 25 kg5 400 Ft

25 - 30 kg6 200 Ft

30 - 35 kg9 400 Ft

35 - 39 kg9 990 Ft


39 kg össztömeget meghaladó megrendelések esetében, egyedi szállítási díj kerül megállapításra, melyről külön értesítést küldünk (info@bestaruhaz.hu).

A Megrendelő felel az általa megadott szállítási cím valós tartalmáért. Megrendelő köteles olyan szállítási címet megjelölni, ahol az adott időben a megadott címen tartózkodik tekintettel arra, hogy a megrendelés kiszállítását a kiszállító két alkalommal próbálja meg.
Abban az esetben, ha a Megrendelő hibás szállítási címet ad meg, a felmerülő anyagi károk és többletköltségek a Megrendelő-t terhelik.
A fenti okokból következően a BEST HORMET-hez visszaszálított áru ismételt elküldése csak a többletköltségek (futárszolgálat visszaszállítási díj, ismételt kiszállítás díja, stb.) megtérítése után lehetséges.


MPL által végzett kiszállítás:

Az MPL a kiszállítást hétfőtől - péntekig 8-17 óra között végzi, két egymást követő munkanap. Amennyiben mindkét kézbesítés sikertelen, úgy a küldeményt a postán lehet az 5 munkanapos őrzési időn belül átvenni. Az 5 munkanapos őrzési idő lejárta után a küldemény visszaszállításra kerül a BEST HORMET telephelyére.

A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt bizonylat szolgál, valamint a futár által készített fotódokumentáció abban az esetben, amennyiben a csomaghoz kapcsolódó szállítólevél aláírását a Megrendelő a csomag átvétele ellenére megtagadta.

Amennyiben a BEST HORMET-nél a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a BEST HORMET a Megrendelővel elektronikus úton vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt.

A feladott küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését vagy megsemmisülését a kézbesítéskor az MPL Futárnál a kézbesítő okiraton azonnal jelezni kell. Ennek elmulasztása Megrendelő részére jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal az MPL Futár felé jogvesztő határidőn belül – a kézbesítési naptól számított 3 munkanapon belül – a kárt jelezni kell.

A Megrendelő az átvételkor láthatóan sérült csomagolású termék átvételére nem köteles (azt az MPL Futár visszajuttatja a BEST HORMET részére).

Az MPL Futár szállítási feltételeiről bővebben a https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag honlapon tájékozódhat.

A Megrendelő megrendelését https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldalfelületen nyomon tudja követni az MPL által emailen küldött küldeményazonosító használatával (pl. PB00012345678).
A Megrendelő által leadott megrendelést kizárólag 18 éven felüli személy jogosult a kiszállítási címként megadott helyszínen átvenni.

FoxPost által szállított rendelés:

A FoxPost a megrendelt termékeket a Megrendelő által kiválasztott csomagautomatába helyezi el.

A FoxPost a megrendelt termékek csomagautomatába történő elhelyezéséről a Megrendelő e-mail címére/mobiltelefonszámára SMS üzentet küld, amely értesítésben Megrendelő megkapja a rekesz kinyitásához szükséges kódot.

A megrendelés csomagautomatából történő átvételéhez szükséges kód kezelőfelületen történő megadása után, a csomagot tartalmazó rekeszajtó kinyitását követően a megrendelt termékeket a Címzettnek ki kell vennie és el kell szállítani a rekeszből. Az ajtó nyitását követően a rekeszben hagyott csomagokért BEST HORMET és a FoxPost nem vállal felelősséget, mivel az automaták működését támogató informatikai rendszer ebben az esetben a csomagot átvettnek érzékeli, a rendelés átvettnek minősül.

Csomagautomata útján történő kézbesítés esetén a Megrendelő vagy a Megrendelő képviseletében eljáró személy, a FoxPost által a Megrendelő részére megküldött azonosító kóddal igazolja a csomagautomata felületén az átvételre való jogosultságát. A küldemény átvétele az azonosító kód által történik. A Címzetten kívüli jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a küldemény Címzett részére történő átadásáért

A Megrendelő a csomagautomatában elhelyezett termékeket az e-mail/SMS értesítéstől számított 3 napig veheti át a csomagautomatából.

Ha a Megrendelő 3 napon belül nem veszi át a megrendelet termékeket, úgy a FoxPost a termékeket a csomagautomatából begyűjti és BEST HORMET részére visszaszállítja.

A visszaérkezett rendelés esetében BEST HORMET törli a rendelést és a szállítási és banki költségekkel csökkentett vételárat visszautalja Megrendelő számlájára, vagy külön díjazás fejében ismételten kiküldi.


A FoxPost szállítási feltételeiről bővebben a https://foxpost.hu/uploads/documents/hu/foxpost_aszf.pdf honlapon tájékozódhat.

A Megrendelő megrendelését https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/felületen nyomon tudja követni a FoxPost által emailen küldött küldeményazonosító használatával (pl. CLFOX betűkkel kezdődő csomagazonosító használata).

VIII.   FIZETÉSI MÓDOK


Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választva tudja teljesíteni a megrendelése ellenértékét:

- Készpénzben vagy bankkártyával: az áru átvételekor a futárnak kell fizetni (utánvét).

Az utánvét lehetősége csak a második vásárlástól elérhető, abban az esetben, ha a regisztrációnál vagy a megelőző vásárlások alkalmával használt vevői adatokkal (név, e-mail cím, stb.) rendel ismét!

- Online bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.
A bankkártya adatok a webáruház üzemeltetőjéhez nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Barion rendszeren belül a fizetéshez Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro vagy American Expressz bankkártya használható. Online fizetéssel kapcsolatos további információ és ingyenes regisztráció a Barion www.barion.com oldalán található. Az online bankkártyás fizetés regisztrációhoz nem kötött.

- Előre utalás:
ha a Webáruház visszaigazolta a Megrendelő rendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben Megrendelő megtalálja a BEST HORMET bankszámlaszámát és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatban. Amennyiben az átutalt összeg jóváírásra került BEST HORMET bankszámláján, azt követően a termék(ek) futárszolgálattal feladásra kerülnek.


IX.   SZÁMLÁZÁS

BEST HORMET a Webáruházban történtő vásárlás során az áru átvétele/kifizetése után kizárólag e-számlát állít ki, melyet elektronikusan küld meg a Megrendelő vásárlás/regisztráció során megadott adatai alapján.
A számlázási adatok a Billingo Technologies Zrt.; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-140802 részére kerül továbbításra (számlázási név, cím, adószám, e-mail cím, termékek megnevezése, mennyisége, vételára).

A törvényi előírásoknak megfelelően az e-számla letölthető.
Az első alkalommal történtő letöltéskor Ön automatikusan elfogadja az elektronikus úton kiküldött e-számla befogadását BEST HORMET-től.


Amennyiben visszáruja keletkezik, arról a rendszer helyesbítő számlát fog kiállítani és elektronikusan kiküldeni, melynek különbözetét a visszaküldött termék visszaérkezését követő 30 napon belül elszámoljuk és visszautaljuk a Megrendelő részére.


X.   A RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS EGYÉB INFORMÁCIÓK

Amennyiben az adott termékből a BEST HORMET-nél nincs akkora készlet, amelyet a Megrendelő meg kíván rendelni, úgy az info@bestaruhaz.hu oldalon tudja a BEST HORMET munkatársaival felvenni a kapcsolatot és egyeztetni a termék raktárkészleten való elérhetőségéről.

A BEST HORMET fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ebben az esetben a BEST HORMET haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.

Egyes termékeknél a színválasztóban található színek csak tájékoztató jellegűek, a valóságtól árnyalatban eltérhetnek, tekintettel arra, hogy a színek képi megjelenítése monitorbeállítás, videokártya, vagy képfeldolgozás függvénye is lehet.

A BEST HORMET nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

A Megrendelő teljeskörű felelősséget vállal a regisztráció és a megrendelés során megadott Megrendelői és megrendelői adatok valóságtartalmáért. A Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit kifejezetten elfogadta.

Amennyiben az MPL Futár által „címzett nem kereste” jelöléssel a Megrendelő megrendelése visszaérkezik, azonban Megrendelő mégis igényt tart megrendelésére, mely szándékát az info@bestaruhaz.hu e-mail címen meg is erősít, úgy BEST HORMET vállalja a megrendelés újbóli kiküldését. Megrendelő pedig vállalja az újbóli kiküldés során felmerülő adminisztrációs díj és szállítási költség (a megrendelés értékétől függetlenül) megfizetését.


XI.   JÓTÁLLÁS, GARANCIA

BEST HORMET által forgalmazott élelmiszeripari termékek
Élelmiszeripari termékek nem tartoznak a kötelező jótállás hatálya alá, azaz a 151/2003. Korm. rendelet által biztosított 1 éves jótállási idő ezekre nem vonatkozik, hanem ezen termékek a csomagolásán jelölt felhasználhatósági időn belül őrzik meg szavatoságukat.

BEST HORMET által forgalmazott tartós fogyasztási cikkek
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

A BEST HORMET által forgalmazott konyhai kiegészítő termékekre 1 év garanciát vállalunk. Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges. A Megrendelő szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

BEST HORMET által forgalmazott valamennyi termék esetén
A BEST HORMET szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A jótállás és a garancia a vásárlást igazoló számlával érvényesíthető.

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó a termék kicserélést kérheti, kivéve, ha a választott jótállási, garancia igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a BEST HORMET számára a másik jótállási, garanciális igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási, garanciális jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

Ha a termék cseréjére nincs joga, vagy ha a BEST HORMET a termék cseréjét nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni, megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A garancia érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás a BEST HORMET kötelezettsége.

Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a BEST HORMET mentesül a szavatossági felelősség alól.


XII.   AZ ELÁLLÁS JOGA

A BEST HORMET online vásárlás esetén a szerződés megkötésétől számított 14 napos elállási lehetőséget biztosít. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet tartalmazza.

Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván a belül írásban is jeleznie kell az info@bestaruhaz.hu címre, a fenti jogszabály felhatalmazása alapján. Az elektronikusan benyújtott nyilatkozatot a BEST HORMET visszaigazolja. Az elállási jogát Megrendelő határidőben gyakorolja, amennyiben a fent megjelölt határidő lejárta előtt küldi el elállási nyilatkozatát.

A sértetlen terméket eredeti csomagolásban, a számlával vagy annak másolatával, a Megrendelő saját költségén, legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül küldi vissza a BEST HORMET részére (1142 Budapest, Tatai út 95). Megrendelőt egyéb költségük ezen felül nem terheli.

Az utánvéttel visszaküldött vagy személyesen visszaszállított csomagot a BEST HORMET nem vesz át.

BEST HORMET kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben a Megrendelő eláll a szerződéstől, akkor a termék visszavételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is.

A Megrendelő kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenés miatt, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

BEST HORMET a visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja.

Abban az esetben, ha a terméket a Megrendelő használatba vette (kibontotta, felbontotta), illetve nem tudja sérülésmentesen a BEST HORMET részére visszajuttatni, az elállási joga nem illeti meg. A BEST HORMET fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy az elállás jogán visszaküldött csomagok kibontását, és a benne lévő termék vizsgálatát - a beérkezést követően - kamerával rögzítse.

Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási vagy felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-ában taxatíve felsorolt esetekben különös tekintettel a d) és e) pontjában foglalt romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek tekintetében és olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.


XII.   PANASZKEZELÉS

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.

A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni. A BEST HORMET a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi kifogásról. A BEST HORMET a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.

Minden egyéb esetben, ha panasza lenne, igyekszünk azt a jogszabályoknak megfelelően azonnal, hatékonyan rendezni. Amennyiben ez valamilyen okból mégsem lehetséges, az 1997. évi CLV törvénynek megfelelően rendezzük azt, legkésőbb 30 napos határidővel.

A panaszkezelés elérhetősége: info@bestaruhaz.hu


XIV.   ADATVÉDELEM

A Webáruházban történő regisztrációra és vásárlásra kizárólag a BEST HORMET ÁSZF-ének megismerését és elfogadását követően kerülhet sor.

Az adatkezeléssel érintett adatok köre:

- a Webáruház regisztráció során kezelt adatok: a Megrendelő neve/cégnév, email cím, telefonszám, lakóhely/székhely, adószám, banki információk (adatfeldolgozó bankon keresztül),
- a Webáruház megrendelés során kezelt adatok: a Megrendelő neve/cégnév, email cím, telefonszám, lakóhely/számlázási cím, telefonszám, adószám, bankkártyaadatok (az adatfeldolgozó bankon keresztül)

Adatkezelés célja
- regisztráció: a Webáruház használatához szükséges Megrendelői fiók létrehozása
- megrendelés / termékvásárlás
- számlázás: a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelés biztosítása.

Adatkezelés jogalapja:
- regisztráció: az érintett önkéntes hozzájárulása
számlázás: a jogszabályi kötelezettség teljesítése

Adatkezelés időtartama
- regisztráció – a törlési kérelemig tart
- számlázás – a számviteli törvény szerint alakul, jelenleg 8 év


XV.   JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

P
est Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
E-mail: fogyved@pest.gov.hu

Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosag.hu honlapon tájékozódhat.

Az ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés 3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, a fogyasztónak nem minősülő Megrendelő esetében a BEST HORMET nem köteles alkalmazni.

Jogi nyilatkozat

Szerzői jogok

Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja:
UNILEVER Magyarország Kft.; FISKARS Finland Oy Ab.; FELIX Solingen GmbH.; OHAUS Europe GmbH.; Shopmasters-Informatika Kft.

Általános felelősség korlátozás

Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)

Kockázat

Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.

Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!